• 29-04-2014, 20:59:32
    #28
    Pm alabilirmiyim.
  • 29-04-2014, 21:05:28
    #29
    Pm atar misin

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-04-2014, 21:12:34
    #30
    Pm alayım.
  • 29-04-2014, 21:47:05
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm lütfen
  • 29-04-2014, 23:20:31
    #32
    pmler atıldı
  • 30-04-2014, 00:22:28
    #33
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pmler atıldı
    Kaldıysa Bizede Güzelinden Birtane
    Şimdiden teşşekürler.
  • 30-04-2014, 00:42:26
    #34
    Bekliyorum hocam

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 30-04-2014, 01:42:16
    #35
    Devam ediyorsa Pm alabilir miyim bende?
  • 30-04-2014, 01:43:52
    #36
    devam ediyorsa pm alayım