• 12-04-2014, 04:27:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sanırım konuyu burya açmam gerekiyor.
    diger forumlara [yt]kod[/yt] yazında sitede videolar görünüyor fakat r10da görünmüyor panelindede video ekle tarzı birşey bulamadım yardımcı olacak varmı?
  • 12-04-2014, 04:59:44
    #2
    video linkini düz şekilde konuya ekle otomatik olarak eklenmiş olur.
  • 12-04-2014, 05:06:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video linkini düz şekilde konuya ekle otomatik olarak eklenmiş olur.
    teşekkürler