• 03-04-2014, 10:01:11
    #1
    Eskiden geliyordu ama artık gelmiyor. Ayarlarıma baktım herşey olması gerektiği gibi görünüyor. Sorun sizce ne olabilir? Ne yapmalıyım?
  • 03-04-2014, 10:26:05
    #2
    R10'dan bahsediyorsanız bana da gelmiyor. Ayarlarım normal görünüyor.
  • 03-04-2014, 10:39:30
    #3
    Evet evet, r10'dan bahsediyorum.

    Şifre sıfırlama maili gönderttiğim zaman bile o mail gelmiyor.
  • 03-04-2014, 10:42:50
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 maillerinde sıkıntı var üyelikle ilgili işlemleri (sıfırlama,mail değiştirme vs) uyelik.r10.net adresinden yaparsanız mailler gelecektir.Geçenlerde bu problemle epeyi uğraştım.
  • 03-04-2014, 11:59:32
    #5
    r10 mail sunucusunda sıkıntı var sanırım.
  • 03-04-2014, 15:22:08
    #6
    xuma, dediğin yerde davetiye bilgisi çıkıyor sadece ama?




    Aşağıda belirtilmiş Hatalardan biri oluştu:
    Davetiye Kodunuz:
    Davetiye kodunuz varsa yukarıdaki kutucuğa yazıp, üyelik işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
    Sitemize üyelik davetiye ile yapılmaktadır.
    Davetiye konusunda detaylı bilgi için destek [at] r10.net adresine mail atabilirsiniz.
  • 03-04-2014, 15:23:46
    #7
    foruma gelen saldırılardan dolayı mail çıkışı durdurulmuştu. Acil üyelik sorunları vb gibi durumunuz varsa yönetime bildirerek sorunu aşabiliyorsunuz.
  • 03-04-2014, 15:26:30
    #8
    Şifremi unutup foruma giriş yapamazsam nasıl ulaşacağız peki?
  • 03-04-2014, 16:18:25
    #9
    gulsaherol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şifremi unutup foruma giriş yapamazsam nasıl ulaşacağız peki?
    Sanırım o kısmı düzeltmişler uyelik sayfasına yönleniyor ve şifre sıfırlama linkide geliyor.
    http://uyelik.r10.net/login.php?do=lostpw