Notification mailleri gelmiyor :(
8
●485
- 03-04-2014, 10:01:11Eskiden geliyordu ama artık gelmiyor. Ayarlarıma baktım herşey olması gerektiği gibi görünüyor. Sorun sizce ne olabilir? Ne yapmalıyım?
- 03-04-2014, 10:39:30Evet evet, r10'dan bahsediyorum.
Şifre sıfırlama maili gönderttiğim zaman bile o mail gelmiyor. - 03-04-2014, 15:22:08xuma, dediğin yerde davetiye bilgisi çıkıyor sadece ama?
Aşağıda belirtilmiş Hatalardan biri oluştu:
Davetiye Kodunuz:
Davetiye kodunuz varsa yukarıdaki kutucuğa yazıp, üyelik işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
Sitemize üyelik davetiye ile yapılmaktadır.
Davetiye konusunda detaylı bilgi için destek [at] r10.net adresine mail atabilirsiniz. - 03-04-2014, 16:18:25Sanırım o kısmı düzeltmişler uyelik sayfasına yönleniyor ve şifre sıfırlama linkide geliyor.gulsaherol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://uyelik.r10.net/login.php?do=lostpw