• 14-03-2014, 01:15:08
    #1
    Arkadaşlar uzatmaya gerek yok. wix.com da yaptığım siteyi olduğu gibi kendi hostingime almam lazım.bunun bi yolu varmıdır?
  • 14-03-2014, 10:06:29
    #2
    Konu ile ilgili mail at wix'e derim.
  • 14-03-2014, 10:08:01
    #3
    pardon yapilarini baya bi degistirmisler, onceden ufak bi logolari cikiyordu kosede, onun ustune tiklayinca iframe kodu veriyordu.