• 10-03-2014, 13:03:39
    #19
    Bende anlik 100 luk 128 kaliteli bir hevesle aldigim host var ayda yilda bir yayin yapiyoruz dilerseniz hostumu kullanabilirsiniz

    GT-I9103 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 10-03-2014, 16:47:05
    #20
    onur33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende anlik 100 luk 128 kaliteli bir hevesle aldigim host var ayda yilda bir yayin yapiyoruz dilerseniz hostumu kullanabilirsiniz

    GT-I9103 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Aslında çok iyi olur, hem bi süre kendimizi deneriz.