Arkadaşlar, geçenlerde bir domain satmıştım.. 45 günlük bir dönemden sonra push yapabildiğimi öğrendim.. Bende dns adresini alıp 45 gün sonra hesabına aktaracağımı söyledim..
Şimdi benden sitenin ftpsini istiyor.. Gönderdiği maili aynen yazıyorum buraya:
could i get a ftp of the site as a zip file please?
'Sitenin ftpsini sıkıştırılmış dosya olarak alabilirmiyim' diyor. Şimdi ben ne göndereyim sitenin www altındaki dosyalarınımı istiyor? Eğer öyle bir şey istiyorsa bende yok. Zaten sadece domaini satmıştım, site falan konuşmadık..
Sitenin ftpsini istiyor
2
●622