Steven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne açınca ''vay beeee'' dedirtiyor ne de ''bu ne biçim site ya'' dedirtiyor. Eline emeğine sağlık. Normal bir blog olmuş. Bilgi konusunda kontrol etmedim ama özgün bilgilere dayanırsa içeriklerin çok dolgun. Bence önemli olan kısım da bu. Logo falan çok takılmamak lazım. Bugün facebook gibi bir sitenin logosunu adını duymasak ''bu ne be'' diye eleştirirdik. Başarılar dilerim.
teşekkür ederim hocam çok güzel yorum