Yeni konu butonuı ortada - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni konu butonuı ortada
6
●
501
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Yeni konu butonuı ortada
19-01-2008, 17:15:26
#1
_Ghost_90
beyler aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi.Yeni konu aç butonu ortada nasıl bunu sol tarafa kaydırırım???
19-01-2008, 17:21:44
#2
Cenk
herhangi bir yerde kapanmamış <center> kodu olabilir.
table align="center" olabilir. align="left" yaparsan düzelir.
19-01-2008, 17:47:11
#3
_Ghost_90
nerden yapacağım o dediğin şeyi?
19-01-2008, 19:05:56
#4
Cenk
vbulletin olduğu için tam yerini bilemem, hiç kullanmadığım bir sistem. tahmini olarak sorunu söyledim sadece. ftp den araştır, viewforum falan gibi yerleri bu newtopic türü birşeyler varsa center kodu var mı bak
19-01-2008, 19:18:14
#5
_Ghost_90
yok öyle bsiler:S
19-01-2008, 19:24:17
#6
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sitene baktım replication-web temasında bende yeni konu butonu olması gereken yerde gözüküyor :]
19-01-2008, 21:54:24
#7
_Ghost_90
firefox dan açarsan sol da duruo ama internet explorerdan açınca ortada duruyor:S
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler