• 19-01-2008, 17:15:26
    #1
    beyler aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi.Yeni konu aç butonu ortada nasıl bunu sol tarafa kaydırırım???

  • 19-01-2008, 17:21:44
    #2
    herhangi bir yerde kapanmamış <center> kodu olabilir.

    table align="center" olabilir. align="left" yaparsan düzelir.
  • 19-01-2008, 17:47:11
    #3
    nerden yapacağım o dediğin şeyi?
  • 19-01-2008, 19:05:56
    #4
    vbulletin olduğu için tam yerini bilemem, hiç kullanmadığım bir sistem. tahmini olarak sorunu söyledim sadece. ftp den araştır, viewforum falan gibi yerleri bu newtopic türü birşeyler varsa center kodu var mı bak
  • 19-01-2008, 19:18:14
    #5
    yok öyle bsiler:S
  • 19-01-2008, 19:24:17
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitene baktım replication-web temasında bende yeni konu butonu olması gereken yerde gözüküyor :]
  • 19-01-2008, 21:54:24
    #7
    firefox dan açarsan sol da duruo ama internet explorerdan açınca ortada duruyor:S