merhaba arkadaşlar bugün bi adam ile domain takas edıcekdım adam bana cok degersız bır domaınım ıcın 7-8 domaın teklif etti bende huylandım ve yok dedım sonra başka bır domaınımı soyledım ona da 4 tane teklıf verdı gene yok dedım.daha sonrada önceden takas yapmısdık o domaını gerı ıstedı bende onu sattım dedım.sonra bana hımmm.... dedi daha sonra küfretti lütfen r10 a üye ıse banlarsanız sevınırım.
adı : by lord
msn si : kayaaytac35@hotmail.com
bu adama dikkat : by lord
2
●531
- 18-01-2008, 19:40:40Dikkatli olacaksın bu işlerde. Gözün en başta kestirmediyse neden takas yaptın
- 18-01-2008, 19:45:16tebrikler çok güzel bir sorusergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

cevap : ilk başda adam akıllı yapdık daha sonra boyle olcagını nerden bıleyım.neyse gene ii kurtuldum