• 18-01-2008, 19:39:18
    #1
    merhaba arkadaşlar bugün bi adam ile domain takas edıcekdım adam bana cok degersız bır domaınım ıcın 7-8 domaın teklif etti bende huylandım ve yok dedım sonra başka bır domaınımı soyledım ona da 4 tane teklıf verdı gene yok dedım.daha sonrada önceden takas yapmısdık o domaını gerı ıstedı bende onu sattım dedım.sonra bana hımmm.... dedi daha sonra küfretti lütfen r10 a üye ıse banlarsanız sevınırım.

    adı : by lord
    msn si : kayaaytac35@hotmail.com
  • 18-01-2008, 19:40:40
    #2
    Dikkatli olacaksın bu işlerde. Gözün en başta kestirmediyse neden takas yaptın
  • 18-01-2008, 19:45:16
    #3
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkatli olacaksın bu işlerde. Gözün en başta kestirmediyse neden takas yaptın
    tebrikler çok güzel bir soru

    cevap : ilk başda adam akıllı yapdık daha sonra boyle olcagını nerden bıleyım.neyse gene ii kurtuldum