• 23-12-2013, 20:36:56
    #1
    Arkadaşlar merhaba.

    PC'nin kamerası ile sesli olarak nasıl video çekebilrim?

    Yardımcı olursanız memnun olurum
  • 23-12-2013, 21:04:55
    #2
    Windows movie maker ile video çekilebiliyordu galiba bir dene istersen
  • 23-12-2013, 23:34:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    camtasia studio ile çekebilirsin
  • 24-12-2013, 11:18:23
    #4
    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba.

    PC'nin kamerası ile sesli olarak nasıl video çekebilrim?

    Yardımcı olursanız memnun olurum
    Kendi video'nu mu, çekeceksin? Yoksa ekran görüntüsümü bunu belirtirseniz size yardımcı olabilirim.
  • 24-12-2013, 14:46:32
    #5
    irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi video'nu mu, çekeceksin? Yoksa ekran görüntüsümü bunu belirtirseniz size yardımcı olabilirim.
    Kendi video mu
  • 24-12-2013, 15:01:35
    #6
    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi video mu
    Bunun için herhangi bir programa gerek yok. Google+ Hangoust ile çekebilirsin.
  • 24-12-2013, 16:40:45
    #7
    camtasia studio işini fazlasıyla görecektir