Cam ile video çekme? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cam ile video çekme?
6
●
533
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Cam ile video çekme?
23-12-2013, 20:36:56
#1
Efe
Arkadaşlar merhaba.
PC'nin kamerası ile sesli olarak nasıl video çekebilrim?
Yardımcı olursanız memnun olurum
23-12-2013, 21:04:55
#2
sablonmix09
Windows movie maker ile video çekilebiliyordu galiba bir dene istersen
23-12-2013, 23:34:44
#3
sercander
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
camtasia studio ile çekebilirsin
24-12-2013, 11:18:23
#4
irony
imparator adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba.
PC'nin kamerası ile sesli olarak nasıl video çekebilrim?
Yardımcı olursanız memnun olurum
Kendi video'nu mu, çekeceksin? Yoksa ekran görüntüsümü bunu belirtirseniz size yardımcı olabilirim.
24-12-2013, 14:46:32
#5
Efe
irony adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi video'nu mu, çekeceksin? Yoksa ekran görüntüsümü bunu belirtirseniz size yardımcı olabilirim.
Kendi video mu
24-12-2013, 15:01:35
#6
irony
imparator adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi video mu
Bunun için herhangi bir programa gerek yok. Google+ Hangoust ile çekebilirsin.
24-12-2013, 16:40:45
#7
ugr17
camtasia studio işini fazlasıyla görecektir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler