Bloğumda yorum arttırmak maksadı ile böyle bir konu açtım.Yazacağınız 2 yoruma karşılık 4 yorum yazıyorum.Yorum kalitesine göre aynı şekilde geri dönüş olacak
yasamhavuzu.com
Hangi isimle yorum yazdığınızı ve geri dönüşü hangi siteye yapmam gerektiğini yorumda bildirirsiniz.
2 Yoruma Karşılık 4 Yorum
11
●660
- 21-12-2013, 19:11:49@Ahmt28
Öncelikle siteniz hayırlı olsun. YasinGNC adı ile 2 tane yorum bıraktım, sizde yorumunuzu eksik etmezseniz sevinirim.
Link: http://www.alexa.com/siteinfo/techyol.com
Site: http://www.techyol.com/
Eğer Alexa Toolbarınız varsa alexa üzerinden erişirseniz sevinirim, teşekkürler - 21-12-2013, 19:28:00Öncelikle teşekkürlerYasinGNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenize yorum yaptım ancak şuan alexa toolbar yok. Sadece siteden 4 yorum bıraktım. - 21-12-2013, 19:40:49Merhaba,
Furkan nicki ile 2 adet yorum bıraktım.
Sitem: havlukenari.net - 21-12-2013, 19:51:03Sitenize 4 yorum yazıldısitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2013, 00:34:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 30-12-2013, 01:21:13