Mybb forumu local'e nasıl kurarım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mybb forumu local'e nasıl kurarım?
5
●
386
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Mybb forumu local'e nasıl kurarım?
21-12-2013, 12:54:51
#1
tarkin
Eski bir sitemin database vs. her şeyi duruyor. Bunu nasıl bilgisayarıma kurarım?
Sanırım mysql ile ilgili bir program bu işi otomatik yapıyordu.
21-12-2013, 13:02:17
#2
DellyOrhan
Takipteyim.
Tapatalk ile gönderildi
21-12-2013, 13:20:37
#3
TeXaS
Easy Php kurup ardından mybb yi kurun ve sql'ide phpmyadminden okutabilirsiniz.
22-12-2013, 13:29:57
#4
sawashan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
AppServ'den bahsediyorsunuz sanırım.
10-07-2014, 03:46:22
#5
tarkin
xampp ile kurulum en kolay olanıymış.
10-07-2014, 04:04:38
#6
Sowyet
wampserver tavsiye ederim kalitelidir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler