• 21-12-2013, 12:54:51
    #1
    Eski bir sitemin database vs. her şeyi duruyor. Bunu nasıl bilgisayarıma kurarım?
    Sanırım mysql ile ilgili bir program bu işi otomatik yapıyordu.
  • 21-12-2013, 13:02:17
    #2
    Takipteyim.

    Tapatalk ile gönderildi
  • 21-12-2013, 13:20:37
    #3
    Easy Php kurup ardından mybb yi kurun ve sql'ide phpmyadminden okutabilirsiniz.
  • 22-12-2013, 13:29:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AppServ'den bahsediyorsunuz sanırım.
  • 10-07-2014, 03:46:22
    #5
    xampp ile kurulum en kolay olanıymış.
  • 10-07-2014, 04:04:38
    #6
    wampserver tavsiye ederim kalitelidir.