asp kurulumu ile ilgili soru - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
asp kurulumu ile ilgili soru
10
●
775
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
asp kurulumu ile ilgili soru
1
2
14-11-2008, 19:40:47
#10
KLAMP
Üyeliği durduruldu
Whp portalın kurulumu Nasıl olucak websitesinde kurulum hakkında hiç bir bilgi verilmemiş veri tabanı nereye yazılacak + install klasörü olmadığı için biz nasıl admin olucaz buralarda takıldım ?
13-12-2008, 04:35:53
#11
My_X
Üyeliği durduruldu
ooo 1 sene önce yazmışım bunu ben ya
takılan olursa msn var
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler