• 09-01-2008, 09:25:49
    #1
    Slm arkadaslar oncelıkle bu konuyu nerye acacagımı bılmedıgım ıcın buraya yazmak istedim arkadaslar bı musterımın yazılım programları sadece windows servis pack 3 de calısıyor acaba sızlerde servis pack 3 turkce surumu varmı bu konuda yardımlarınızı beklıyorum

    simdiden kolay gelsin

    Saygılar
  • 09-01-2008, 12:46:18
    #2
    türkçe sürümü cıkmadı diye biliyorum ama
  • 09-01-2008, 22:52:43
    #3
    4 gözle Sp3 Türkçe çıkmasını bekliyorum