• 09-11-2013, 01:47:20
    #1
    Selam, arkadaşlar server filesden kastım, içerisindeki server.ini, login.ini felan lazım. Soacs inleri olursa sevinirim paylaşın lütfen.
  • 09-11-2013, 02:44:51
    #2
    Knight Online'nın kendi forum sitesinde ve frmtr gibi bu oyunu oynayanların bol bulunduğu alanlarda konu açarsan istediğin şeyleri paylaşan çıkar. Bu arada konu yanlış yerde, doğru olan yer: https://www.r10.net/oyun-dunyasi/
  • 09-11-2013, 03:40:55
    #3
    YasinGNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Knight Online'nın kendi forum sitesinde ve frmtr gibi bu oyunu oynayanların bol bulunduğu alanlarda konu açarsan istediğin şeyleri paylaşan çıkar. Bu arada konu yanlış yerde, doğru olan yer: https://www.r10.net/oyun-dunyasi/
    oralardakilerde sorun yaşıyorum, konu için en uygun olan yere açtım buraya taşımışlar
  • 09-11-2013, 11:11:35
    #4
    PVP dosyalarından bahsediyorsun sanırım
    Soacs Usko'da yok çünkü. Tavsiyem PVP serverlerın KOPanel'lerinden indirmen
  • 09-11-2013, 22:05:48
    #5
    BydlL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PVP dosyalarından bahsediyorsun sanırım
    Soacs Usko'da yok çünkü. Tavsiyem PVP serverlerın KOPanel'lerinden indirmen
    yok ya, 4 gündür localde uğraşıyorum böyle olmuyor. Denemek istiyordum en iyisi oyun sunucusu satan birini bulmak ondan almak olacak.
  • 09-11-2013, 22:07:50
    #6
    Ceceyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ya, 4 gündür localde uğraşıyorum böyle olmuyor. Denemek istiyordum en iyisi oyun sunucusu satan birini bulmak ondan almak olacak.
    https://www.r10.net/oyun-sunucusu/803...900-tl-tr.html

    İhtiyacınız olan paketi, seçip sipariş vermeniz yeterli olacaktır. Birlikte çalışmak dileğiyle.
  • 09-11-2013, 22:16:55
    #7
    frmtr de yardımcı olurlar. çoğu kişi profesyonel orda
  • 10-11-2013, 08:12:19
    #8
    arkadaşın istediği şeyleri gönderdim. hata alırsan skpye adresini pmlersin.
  • 10-11-2013, 08:30:04
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ceceyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, arkadaşlar server filesden kastım, içerisindeki server.ini, login.ini felan lazım. Soacs inleri olursa sevinirim paylaşın lütfen.
    server konusunda kurulum ve bug konusunda yardıma ıhtıyacın olursa r10 uyesı olarak sana yardımcı olurum özel mesaj yoluyla ıletıısıme geçersin