• 28-10-2013, 17:47:53
    #10
    Wp siteyi alirken nasil bir degerlendirme yapmak lazim. Nerelere bakmak lazim, ustadlar yardim...

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 28-10-2013, 18:37:18
    #11
    emrekaratas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wp siteyi alirken nasil bir degerlendirme yapmak lazim. Nerelere bakmak lazim, ustadlar yardim...

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    PM gönderdim.
  • 28-10-2013, 18:43:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sitenin wp veya başka bir sistem olması pek birşey değiştirmez. Eğer host dahil değil ise panelden fullbackup(yedek) alınır ve siteyi alan kişiye yollanır. Orada tüm bilgiler vardır zaten. Sizin hosting değişmeyeceği için buna gerek yok. Arkadaşın dediği gibi hosting firmasından kendinize bir hesap açın sonra diğer arkadaştan sizin hesabınıza transfer etmesini söyleyin. Domain zaten 5dk lık iş. Ama ücret konusu sıkıntılı bence parayı göndermeden siteyi almaya bakın 500TL az para değil.
  • 29-10-2013, 19:48:28
    #13
    Bende birşeyler söylemek istedim 500 liraya nasıl bir site alıryorsun o site bu meblaya deger mi bence site adresini buraya yazmalıydın ki deger bicelim sonucta bazı arkadaşlar konu ile alakası olmayan arkadaşlara degerinin cok cok üstünde site satmaya calışıyor yani madur olmayın demek istedigim bu site adresini yazmaktan cekiniyor isen özelden gönder degerlendirelim ayrıca taşıma vs vs işlerin de falanda yardımcı olur burdaki bir cok arkadaş ve bende
  • 29-10-2013, 19:59:42
    #14
    hayaletxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende birşeyler söylemek istedim 500 liraya nasıl bir site alıryorsun o site bu meblaya deger mi bence site adresini buraya yazmalıydın ki deger bicelim sonucta bazı arkadaşlar konu ile alakası olmayan arkadaşlara degerinin cok cok üstünde site satmaya calışıyor yani madur olmayın demek istedigim bu site adresini yazmaktan cekiniyor isen özelden gönder degerlendirelim ayrıca taşıma vs vs işlerin de falanda yardımcı olur burdaki bir cok arkadaş ve bende
    Bencede hocam bu konuda haklısınız bu işte acemi olan ondada acîmidir diye düşünüyorum arkadaşın dediklerini uygulamanızda fayda var