Merhaba ArkadaÅŸlar,
Şuana kadar Deneyimlerinizden Yararlanarak Hangi Forum Scriptini kullandığınız hangisinden mumnunsunuz , hangisinde sıkıntı yavadınız yada nasıl sıkıntılar yaşadınız önerileriniz bekliyorum ..
iletisim : kaskavalciugur@gmail.com
Hangi Forum Scriptini Tercih Etmeliyim ?
12
●707
- 06-09-2013, 16:41:35Misafir
- 06-09-2013, 16:48:51Eğer ücretsiz düşünüyorsanız MyBB öneririm. Ücretsiz sistemler arasında en iyi sistemdir. vBulletin'den fazla eksiği yoktur. Eklentiler vs. hepsi gelişmiştir. Sıkıntı yaşanmayacak forum sistemidir.
SEO'su sağlamdır. Tabi yapmasını bilen birine yaptırırsanız. Aksi halde SEO'dan yakınırsınız.
Pek fazla sorunla karşılaşmazsınız. Eklentiler tek tıkla yüklenir, uğraşılmaz. Kurulumu ve kullanımı basittir. Admin paneli oldukça basit yapıdadır. Herşeye tek tıkla ulaşırsınız.
Ücretsiz olsun diyorsanız, myBB forumlar arasında en iyisidir. - 06-09-2013, 16:49:20Benim kullanmadığım forum scripti yoktur neredeyse.Önceden her türlü projemde vbulletin kullanırdım.Her scriptin belli bir dönem popülaritesi oluyor.Çok site vbulletin kullanır.Şu anda forum sitesi açmak istiyorsanız diğer script ve sitelerden farklı olmanız lazım bence bunu yapabilmeniz için sosyal medya özellikleri, az cpu harcaması ve üyelerin isteklerine her türlü cevap verebileceğiniz bu özellikleri ile öne çıkan xenforo kullanmanızı öneririm.kaskavalciugur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2013, 01:05:50Üyeliği durdurulduNokta. arkadaşta yapıyor ona ulaşın 4-4lük kursun versinAbstract adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle