• 28-12-2007, 16:58:23
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar videolara yazı eklicem videonun ortasında silik bir yazı ile video bitene kadar o yazının orda olmasıni istiyorum bunun için önerebileceğiniz programlar varmı? videolog dan hariç ! bir kaç gün kullancam deneme sürümlüde olabilir fakat biraz kolay kullanımlı olursa çok makbule geçer ing olmadığı için biraz yapamıom sonra


    Birde bu videoların kapasitesini nasıl küçültebilirim mesela az önce örnek.dat uzantılı bir video boyutu 600mb iken ben bunu total video converter ile avi formatına çevirdim 2,26 gb oldu bunu nasıl küçültebilirim ?
  • 28-12-2007, 17:01:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    movie maker kullan bence
  • 28-12-2007, 17:05:38
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    movie maker da o şekilde videonun üstüne yazı eklenebiliomu ?
  • 28-12-2007, 17:09:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet yapabilirsin.
  • 28-12-2007, 17:12:12
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Çok teşekkürler arkadaşlar değerli yorumlarınız için ALLAH razı oLsun !

    yorum yapan arkadaşlara +rep şart oldu
  • 28-12-2007, 17:12:35
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @ xJiNx
    burada vvarez paylaşım yassak..seri-al'i kaldır banlanabilirsin.