Siteye media player eklemek
4
●15.097
- 26-12-2007, 21:22:26Mynette haberlerde olduğu gibi windows media playere html kodu nedir acaba
- 26-12-2007, 23:50:35
<object id="WMPlay" width='100%' height='100%' classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" standby="Microsoft Windows Media Player bileşenleri yükleniyor..." type="application/x-oleobject"> <param name="FileName" value="http://www.kaynaksite.com/kaynak.wmv"> <param name="ShowControls" value="1"> <param name="AutoStart" value="1"> <param name="ShowDisplay" value="0"> <param name="ShowStatusBar" value="1"> <param name="ShowGotoBar" value="0"> <param name="AutoSize" value="1"> <param name="EnableContextMenu" value="false"> <embed src="http://www.kaynaksite.com/kaynak.wmv" width='100%' height='100%' type="application/x-mplayer2" autostart=1 showcontrols=1 showdisplay=0 enablepositioncontrols = 0 showpositioncontrols = 0 showtracker=1 showgotobar=0 enablecontextmenu=false showstatusbar=1 > </embed> </object>
autostart=1 : Otomatik olarak yukler ve izlemeye alir
autostart=0 : Play tusuna basmadan yuklemez
Kirmizi yazilan adresi koymak istedigin video adresi ile degistirirsin..
Object ve embed boyutlarini istegine göre editleyebilirsin.. - 02-01-2008, 17:03:18<OBJECT ID="mediaPlayer" WIDTH="360" HEIGHT="333"
CLASSID="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
CODEBASE="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" STANDBY="Die Microsoft Windows Media
Player components werden geladen! Bitte warten..."
TYPE="application/x-oleobject">
<PARAM NAME="FileName" VALUE="http://www.fileden.com/files/2007/12/30/1670767/yasin-biri_beni_sustursun.mp3">
<PARAM NAME="AnimationAtStart" VALUE="1">
<PARAM NAME="ShowControls" VALUE="1">
<PARAM NAME="ShowTracker" VALUE="0">
<PARAM NAME="ShowDisplay" VALUE="0">
<PARAM NAME="ShowStatusBar" VALUE="0">
<PARAM NAME="AutoSize" VALUE="0">
<EMBED TYPE="application/x-mplayer2"
PLUGINSPAGE="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/"
WIDTH="360" HEIGHT="333">
</embed>
</object>
mrb kolay gelsin. arkadaslar beni sitemde ekli mediaplayer kodu bu ben bu kod ile 1 den fazla sarki calmak istiyorum mediaplayer uzerinden ama ne yaptiysam caldiramadim. ayni zamanda ileri geri stop play secenekleride kullanilmasini istiyorum. yardimci olabilecek warsa tsk. ederim.