• 20-12-2007, 23:18:27
    #10
    Misafir
    burayı bir oku istersen belki yardımcı olur
  • 20-12-2007, 23:22:50
    #11
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla daha yapabilcek hiç birşey gelmiyo aklıma ben olsam formatı çaktıydım
    Format Atacam Atacamda PC DoLu , CD-WR ßozuLdu Suan Herşeyimi UploadLıyorum , Yinede Allah Razı OLsun ßu YoLLar ßeLki format Attıktan Sonra Lazım OLabiLecek YoLLar ..! zamanını Ayırdığın İçin TeşekkürLer ...

    scopus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde messenger sürümünü değiştirmeyi dene
    7.5 YükLedim..NormaLde 7.5 GünceLLe Der ama Onun KoLayınıda ßuLduk =) 7.5'i yükLedikten sonra Program FiLes'deki Klasör'ün İçindeki Msn'yi Saqa TıkLayıp UyumLuLuktan AyarLıyoruz Ama Ondanda Aynı Hatayı Verdiqinde 8.0'da ßakıyorum 8 AraLıktan BEri Msn'sizim
  • 20-12-2007, 23:23:49
    #12
    tarih ayarlarıyla ilgili olabilir bi dene istersen. ama denedim diosan! araitırım bulursam yazarım
  • 20-12-2007, 23:33:19
    #13
    ManuaL ÖnceLikLe Araştırman İçin TeşekkürLer / Ama MaLesef
    johnlocke Saat AyarLarına ßakmıştım Değişen ßirşey OLmamıştı ? YardımLarınızı ßekliyorum ????
  • 21-12-2007, 00:05:05
    #14
    bişiler buldumda

    Alıntı
    Gönderen: KEMAL ALTINTAŞ www.notlar.net kemalaltintas@hotmail.com

    Sevgili İnternet Dostlarım. "MSN hatası kod: 80048820"

    Bu MSN problemini ben ŞÖYLE YAŞADIM, ŞÖYLE ÇÖZÜYORUM.

    DİĞER ARKADAŞLARIN DEDİKLERİ YÜZEYSEL ÇÖZÜMLER DOĞRUDUR.
    ÖNCELİKLE BU AYARLAR KONTROL EDİLİP UYGULANMASI GEREKİR.

    (-BİLGİSAYARIN SAATİ VE TARİHİ DOĞRU OLSUN.
    -TARİH VE SAAT ÖZELLİKLERİNDEN İNTERNET SAATİNİ DE GÜNCELLEYİN.
    -BAŞLA / ÇALIŞTIR'DAN "regsvr32 Softpub.dll" Yİ DE DENEYİN.)

    Bunlar ÇÖZMEDİ DİYORSANIZ, PROBLEMİ BİR DE BENDEN DİNLEYİN..

    *********

    Önce bu durumu nasıl yaşadığımı biraz anlatmak istiyorum. Bizim apt de 4
    kullanıcıyız. Kökü bende sistemin. Bu problemi yaşadığımda tüm
    apartmanda benden internet alan kişiler msn'ye giremiyor. HATA Kodu
    aynı: "MSN hatası kod: 80048820". Burdan yola çıkarak düşündüm. 146
    ile telefonla bağlandım, msn giriyor. 146 ile bağlı iken internet bağlantımı
    komşularla paylaştım. Onlar da girebiliyor. 146 kapat. Adsl ile bağlantı
    sağla. Bu yöntemle girmiyor. İnternet var, Skype canavar gibi, AMA MSN
    GİRMİYOR.
    Benim bilgisayar Lap top. Alırsın kucağına Kafeye gidersin. Kafedeki
    makinalar MSN giriyorlar. Takarsın bir ağ kablosu, benimki de GİRDİ.

    1- Bu bilgisayarla, MSN sürümüyle, versiyonuyla ilgili bir problem değil.
    Aynı program, 146 ve başkasının bağlantısıyla giriyor.
    2- Bu kesinlikle "TTNET'ten bana gelen BAĞLANTI PROBLEMİ".
    3- Bu olay ADSL ile ICQ CHAT e girememe problemimizle aynı bir
    problem.

    NEYSE GELELİM ÇÖZÜME..

    İnternete bağlandığımızda ya sabit IP ve DNS kullanırız, yada OTOMATİK.
    Bu ayarlar bağlantı özelliklerimizde TCP/IP de yapılır.
    Bazı modemlerin de setup alanında vardır: IP ve DNS otomatik mi olsun,
    sabit mi. Normalde bunlar hep otomatik te bırakılır. Otomatik olunca, adsl
    her bağlantısında başka bir IP vd DNS numarası alır kendisine. MSN de ne
    hikmetse her IP ve DNS ye bağlanma izni vermiyor. İŞTE PROBLEM
    BUDUR.
    HER BAĞLANTIDA OTOMATİK OLARAK FARKLI BİR DNS NUMARASI ELDE
    ETTİĞİMİZ İÇİN, BAZI DNS NUMARALARI MSN YE BAĞLANABİLDİĞİ
    İÇİN, BAZI LARI DA (BENCE AŞIRI KULLANIM SEBEBİYLE MSN
    TARAFINDAN) ENGELLENDİĞİ İÇİN BÖYLE BİR DURUM ORTAYA ÇIKIYOR.
    BAĞLANAMAYINCA BEN MODEMİ KAPATIP AÇIYORUM. EN BASİT
    YÖNTEM, ELEKTRİĞİNİ KAPATIP AÇMAK (MODEMİ RESETLEMEK DEĞİL).
    BU ŞEKİLDE 2-3 DENEMEDE, MSN AĞLANABİLİYOR. BAZEN 4-5 DENEME
    YAPMAMA RAĞMEN BAŞARI YOK. AMA MUTLAKA OLUYOR.BU KURRA
    ÇEKİP SAĞLIKLI DNS YAKALAMA İŞİ. BATIL İNANÇ GİBİ GELECEK AMA
    BU BÖYLE.
    SAĞLIKLI BİR BAĞLANTI YAKALAYINCA, BU AĞLANTIYI KAYBETMEMEK
    GEREKİYOR. MODEM AYARLARINDA

    -PPPoE LLC seçmek önemli, bağlantı kesilmesin diye (bağlantı hiç
    kullanılmayınca malum otomatik kesilmesi durumu vardır. kesilince de
    yeniden bağanır. yeniden bağlanınca da yeni bir dns numarası alır. yeni
    dns ise yeni bir çekiliştir. MSN girmeyebilir) AKTİF TUT ayarı 0 dakika
    olursa hiç bağlantı kesilmez. kesilmedikçe de bu MSN ye bağlana bildiğiniz
    BAĞLANTI kaybolmaz.

    BU SIKINTILARIN ORTADAN KALKMASI İÇİN,


    1- MSN DIŞINDAKİ MESSENGERLARA DA EĞİLMELİYİZ.
    2- TTNET İN BU DNS MUHABBETİNE SAĞLIKLI ÇÖZÜM BULMASINI
    BEKLEMELİYİZ.
    3- ZAHMETLİ DE OLSA, BENİM YÖNTEME EĞİLMELİYİZ.

    BEN SADECE KENDİMDE DEĞİL, BAŞKALARINDA, HATTA İNTERNET
    KAFELERDE DE BUNU DENEDİM, YAŞADIM, MSN ye hiç girilemeyen
    KAFEDE bu yöntemle mekan sahibinden, İDDİA KAZANDIM. (bursa, mkp,
    address kafe)

    DEDİĞİM GİBİ, "DAHA ÖNCE GİREBİLİYORDUM" DİYORSANIZ,
    GİREBİLENE KADAR, MODEMİN FİŞİNİ ÇIKARTIP TAKIN, DENEYİN. BİR
    KERE GİRİNCE DE O BAĞLANTIYI KOPARMAYIN. MODEM BAŞKASININ
    ELİNDEYSE ONA SÖYLEYİN, BÖYLE BÖYLEYMİŞ DEYİN. MODEMİN
    ELEKTRİK FİŞİNİ ÇIKARTIP TAKSIN. MODEMİN BAĞLANTI
    AYARLARINDAN DA BAĞLANTI SÜRESİNİ YA 10000 dakika gibi uzun bir
    süre yapsın, YADA 0 dakika. Bağlantı kopma süresi 0 (sıfır) dakika
    yapılınca hiç bağlantı kopmaz.
    AMA BU ANLATTIKLARIM OTOMATİK IP SİSTEMİYLE BAĞLANAN
    MODEMLER İÇİNDİR.
    SABİT IP ve DNS lerde bu problemin yaşanmadığını gördüm.

    BU PROBLEM YÖREDEN YÖREYE, BAĞLANTIDAN BAĞLANTIYA
    DEĞİŞEBİLMEKTEDİR. ÇÜNKÜ TTNET İN ÇOK FARKLI "IP ve DNS"
    numaraları var.
  • 21-12-2007, 00:05:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bunu vermişti arkadaş link olarak
  • 21-12-2007, 00:06:39
    #16
    johnlocke Biraz Geç Kaldın GaLiba
  • 21-12-2007, 00:53:12
    #17
    pardon gormemişim
  • 21-12-2007, 02:58:52
    #18
    DNS leri sanit tutmak istiyorsanız TCP/IP den DNS lerinizi sabit yapın. 4.2.2.1/2 favorimdir. Hızlı ve sorunsuz.