valla daha yapabilcek hiç birşey gelmiyo aklıma ben olsam formatı çaktıydım
Format Atacam Atacamda PC DoLu , CD-WR ßozuLdu

Suan Herşeyimi UploadLıyorum , Yinede Allah Razı OLsun ßu YoLLar ßeLki format Attıktan Sonra Lazım OLabiLecek YoLLar ..! zamanını Ayırdığın İçin TeşekkürLer ...
Birde messenger sürümünü değiştirmeyi dene
7.5 YükLedim..NormaLde 7.5 GünceLLe Der ama Onun KoLayınıda ßuLduk =) 7.5'i yükLedikten sonra Program FiLes'deki Klasör'ün İçindeki Msn'yi Saqa TıkLayıp UyumLuLuktan AyarLıyoruz Ama Ondanda Aynı Hatayı Verdiqinde 8.0'da ßakıyorum

8 AraLıktan BEri Msn'sizim