My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla daha yapabilcek hiç birşey gelmiyo aklıma ben olsam formatı çaktıydım
Format Atacam Atacamda PC DoLu , CD-WR ßozuLdu Suan Herşeyimi UploadLıyorum , Yinede Allah Razı OLsun ßu YoLLar ßeLki format Attıktan Sonra Lazım OLabiLecek YoLLar ..! zamanını Ayırdığın İçin TeşekkürLer ...

scopus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde messenger sürümünü değiştirmeyi dene
7.5 YükLedim..NormaLde 7.5 GünceLLe Der ama Onun KoLayınıda ßuLduk =) 7.5'i yükLedikten sonra Program FiLes'deki Klasör'ün İçindeki Msn'yi Saqa TıkLayıp UyumLuLuktan AyarLıyoruz Ama Ondanda Aynı Hatayı Verdiqinde 8.0'da ßakıyorum 8 AraLıktan BEri Msn'sizim