• 20-12-2007, 15:02:27
    #1
    Öncelikle birçok yerde okudum bir sayfada 3 adsense gösteriminden fazlası iyi değilmiş/yasakmış diye.

    Bende Bloggerdan açmış olduğum bloguma her sayfada 3 post koydum ve altlarınada adsense reklamı koydum. Şimdi tavsiyeler kısmındaki firefox indir reklamınıda ana sayfaya eklemek istiyorum.

    Sorum şöyle,

    Bunun herhangibir sakıncası olurmu? sayfamdaki 3 adsense gösterimi ile birlikte kullanırsam eğer.

    Yada sayfada 2 postun altında adsense gösterimi ile firefox indirin mi göstermeliyim 3 sınırını aşmamak için.
  • 20-12-2007, 15:14:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bişey Olmaz
  • 20-12-2007, 15:25:09
    #3
    cevabınız için teşekkürler. ekliyorum şimdi bloga.
  • 20-12-2007, 15:59:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çünkü bir Sayfada 3 Tana Adsense 2 tane arama 2 tane bağlantı birimi 2 tanede galiba tavsiye olabiliyordu