Öncelikle birçok yerde okudum bir sayfada 3 adsense gösteriminden fazlası iyi değilmiş/yasakmış diye.
Bende Bloggerdan açmış olduğum bloguma her sayfada 3 post koydum ve altlarınada adsense reklamı koydum. Şimdi tavsiyeler kısmındaki firefox indir reklamınıda ana sayfaya eklemek istiyorum.
Sorum şöyle,
Bunun herhangibir sakıncası olurmu? sayfamdaki 3 adsense gösterimi ile birlikte kullanırsam eğer.
Yada sayfada 2 postun altında adsense gösterimi ile firefox indirin mi göstermeliyim 3 sınırını aşmamak için.
Bloggerda reklam yerleşimi???
3
●490