• 20-12-2007, 14:43:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Blogumda 50 Tane Mesaj Attım Güvenlik kodu çıkmaya başladı bu sadece benim içinmi yoksa hep mi böyle artık
  • 20-12-2007, 16:37:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayır herkes için geçerli bu blogspot'un yaptığı birşey belli bir süre sonra geçer o min 12 saat.