Genellikle cpanel veya pleskten şifre korumalı dizine şifre koyduğumuz zaman da çıkıyor hani phpmyadmin e felan girmek istediğimiz zaman da gösteriyor aşağıdaki resimde bulunan user pass paneli.
Bunu nasıl yapabilirim ?

Aşağıdaki kodu denedim olmadı.
<?php
$kul[0]['username']="kullanıcı";
$kul[0]['password']="sifre";
$kul[1]['username']="kullanıcı";
$kul[1]['password']="sifre";
function authenticate()
{
header( 'WWW-Authenticate: Basic realm="Sadece yetkisi olanlar girebilir, eger yetkin yoksa girmeyi denemeyin."' );
header( 'HTTP/1.0 401 Unauthorized' );
echo 'Siz yetkili değilsiniz, lütfen sistemi terkedin.';
exit;
}
if (!isset($_SERVER['PHP_AUTH_USER']) || !isset($_SERVER['PHP_AUTH_PW'])) { authenticate(); } else
{
for($i=0;$i<count($kul);$i++) { if($_SERVER['PHP_AUTH_USER']==$kul[$i]['username'] && $_SERVER['PHP_AUTH_PW']==$kul[$i]['password']){$auth=TRUE;}}
if($auth !=TRUE) {authenticate();}
}
?>