Arkadaşlar webloader 9 un webadmin klasörüne girerken kullanıcı adı şifre soruyor onu hangi kod ile yapabilirim ?

Genellikle cpanel veya pleskten şifre korumalı dizine şifre koyduğumuz zaman da çıkıyor hani phpmyadmin e felan girmek istediğimiz zaman da gösteriyor aşağıdaki resimde bulunan user pass paneli.

Bunu nasıl yapabilirim ?



Aşağıdaki kodu denedim olmadı.

<?php

$kul[0]['username']="kullanıcı"; 

$kul[0]['password']="sifre"; 



$kul[1]['username']="kullanıcı"; 

$kul[1]['password']="sifre"; 


function authenticate() 

{ 

header( 'WWW-Authenticate: Basic realm="Sadece yetkisi olanlar girebilir, eger yetkin yoksa girmeyi denemeyin."' ); 

header( 'HTTP/1.0 401 Unauthorized' ); 

echo 'Siz yetkili değilsiniz, lütfen sistemi terkedin.'; 

exit; 

} 



if (!isset($_SERVER['PHP_AUTH_USER']) || !isset($_SERVER['PHP_AUTH_PW'])) { authenticate(); } else 

{ 

for($i=0;$i<count($kul);$i++) { if($_SERVER['PHP_AUTH_USER']==$kul[$i]['username'] && $_SERVER['PHP_AUTH_PW']==$kul[$i]['password']){$auth=TRUE;}} 

if($auth !=TRUE) {authenticate();} 

}  
?>