• 29-05-2013, 09:52:20
    #1
    Geçen gün script kurdum ancak site açılmıyor. Sql felan da hallettim. Şu an okula gitmedim internet kafedeyim Yardım edebilecek kimse var mı?
  • 29-05-2013, 11:42:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    site adresini gönderirsen yardımcı olurum
  • 29-05-2013, 14:52:29
    #3
    byrabbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site adresini gönderirsen yardımcı olurum
    Hocam sorunu yine burdan bir abimiz halletti sagolsun. Config dosyasini duzenlememisim
  • 29-05-2013, 15:32:28
    #4
    crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorunu yine burdan bir abimiz halletti sagolsun. Config dosyasini duzenlememisim
    Sorununuzun çözülmesine sizin adınıza sevindim. Genç webmaster arkadaşımız .
  • 29-05-2013, 15:41:59
    #5
    XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorununuzun çözülmesine sizin adınıza sevindim. Genç webmaster arkadaşımız .
    Sagolun webmaster abicim. Yeni uye degilim bu arada makum olaydan once baska bi hesap kullaniyordum