merhabalar...
Ad*lt site açtım hukuki yönden başım ağrır mı? İhs den alınmış domaini blogger'a yönlendirdim.İçerikler ingilizcedir.
Ad*lt Hukuk açısından..!
16
●907
- 19-05-2013, 17:26:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sitene türkler girmeyecek ve türkçe şeyler olmayacaksa sorun olmaz en fazla türkiyeden erişime engellenir
- 19-05-2013, 17:32:02Dünyada ki bütün sitelere yoğun hit Türkiye' den gidiyor zaten. Girilmeme şansı yokKalenderxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2013, 17:34:43haha aynen ha!PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ingilizce bir site actim, 1 haftasinda hit 500+ oldu bi baktim hepsi Turk
- 19-05-2013, 17:39:13Hocam o neymisonRLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
?
Tib den kurtulursak 800 lira sana gurban olsun