• 08-05-2013, 21:15:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Yeni bir tasarım yaptım. Görüşleriniz nedir?
  • 08-05-2013, 23:08:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    üst menü yüksekliğini biraz daha düşürürsen göze daha hoş gelir
  • 08-05-2013, 23:10:44
    #3
    daha önceki bir blog tasarımı konun vardı ve birçok usta isim sana onun bir tasarım olmadığını söylemişti.Derdim seni kırmak değil ama kendini geliştirmek adına güzel yorumlar almak istiyorsan bence tamamlanmış işlerle çıkmalısın insanların karşısına.Sonra yorum alıp gerekli düzenlemeleri yapabilirsin diye düşünüyorum.
  • 08-05-2013, 23:44:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üst menü yüksekliğini biraz daha düşürürsen göze daha hoş gelir
    Saolun hocam ayarlayacagim

    ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önceki bir blog tasarımı konun vardı ve birçok usta isim sana onun bir tasarım olmadığını söylemişti.Derdim seni kırmak değil ama kendini geliştirmek adına güzel yorumlar almak istiyorsan bence tamamlanmış işlerle çıkmalısın insanların karşısına.Sonra yorum alıp gerekli düzenlemeleri yapabilirsin diye düşünüyorum.
    Hocam burada bir tek kategorileri yazmadim bir de ust menuyu yazmadim. Kotu ise niye devam edeyim abim
  • 08-05-2013, 23:46:06
    #5
    başarılar.
  • 09-05-2013, 02:38:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bu konuya ağırlık vererek çalışmanızı öneririm. kolay gelsin.
  • 09-05-2013, 12:35:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kotu mu olmus yani
  • 09-05-2013, 20:14:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Daha çok çalışmayla daha güzel olacağına inanıyorum hocam başarılar dilerim.
  • 09-05-2013, 21:11:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    BoranKARADENIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha çok çalışmayla daha güzel olacağına inanıyorum hocam başarılar dilerim.
    Hocam tasarım kötü mü ona göre devam etmeyeyim scripte çevirecektim uğraşmayayım