• 02-12-2007, 03:07:31
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    selam cpanele ulaşamıyorum lisans ımda ufak bir sorun var yarın akşama duzelicek vpsye res attıgım icin ftpye baglanamıyorum shhden ftpye res atabilirmiyim? atılabilirse komutu nedir?
    şimdiden teşekkur
  • 02-12-2007, 04:37:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    service pure-ftpd restart
  • 02-12-2007, 13:21:17
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tmmdır sağolun sorun haloldu