shhden ftpye res atma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
shhden ftpye res atma
2
●
541
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
shhden ftpye res atma
02-12-2007, 03:07:31
#1
Bosver
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
selam cpanele ulaşamıyorum lisans ımda ufak bir sorun var yarın akşama duzelicek vpsye res attıgım icin ftpye baglanamıyorum shhden ftpye res atabilirmiyim? atılabilirse komutu nedir?
şimdiden teşekkur
02-12-2007, 04:37:08
#2
Mickey
Üyeliği durduruldu
service pure-ftpd restart
02-12-2007, 13:21:17
#3
Bosver
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
tmmdır sağolun sorun haloldu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler