merhaba arkadaşlar...
siteye henüz yeni geldim mesaj yazıorum ama link degişimi forumunda konu acamıyorum belki dier forumlardada acamıyorumdur neden acaba?
yöneticiler bakabilirmi!! konu acamıyorum
33
●1.859
- 23-11-2007, 12:39:39Üyeliği durduruldu
- 23-11-2007, 12:41:42Üyeliği durduruldupeki bu ne zaman sona erecek yani ne zaman konu acabilecegim?? mesaj sınırlamasımı war yoksa?
- 23-11-2007, 12:42:45Üyeliği durdurulduhocam bu ne hızdır yazıorum hemen cvb geliyor bu site manyak ötesi süper
- 23-11-2007, 12:45:55Üyeliği durdurulduTrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak abinin lafını dinle
az önce bi ay uzaklaştırma verdi
))))
- 23-11-2007, 12:45:58Üyeliği durduruldutamam okuyorum hoş bulduk buraya alışmam lazım çünki artık burdayım

- 23-11-2007, 12:50:09Link değişimini göremiyorum diyorsan bak buraya
https://www.r10.net/forumda/98894-yen...a-gecildi.html