• 22-11-2007, 09:34:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bircok sitede frumda görüyorum mesajların konunun sonunda sosyal yer imleri var
    del.icou.us
    digg
    meneame
    facebook

    bunların kücük iconları yan yana ve o ikona tıklanınca ordakiblogunuza kendinze ayit bölümünze o konuyu ekleyebiliyorsunuz bunların faydası nedir ve nasıl uygulanır
  • 22-11-2007, 11:27:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    onların fatdası o konuyu başka kitlelere uyguluyorsun
    nasıl mesela faydalı bir yazı değiklmi onu o sitelereki hesabına eklkiyor sun sitene hit kazanıyor sun yada o yazıyı ositede unutmaman için kalıyor !!
  • 22-11-2007, 11:48:29
    #3
    peki bunu adaptasyonu nasıl oluyor nasıl bir kod eklemek gerekiyor
  • 22-11-2007, 12:22:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    uye olduğun sosyalimleme siterinde sana buton veriyorlar yada herhangi bir siteden busielere ekleme yapabiliyorsun
  • 22-11-2007, 13:42:19
    #5
    onların verdiği butonu foruma eklersem ordaki hesabıma gidiyor ama ben tıklandığında forumdaki o konunun del.icio.us eklenmesini sağlamak istiyorum

    mesela burdaki gibi örnek
  • 22-11-2007, 14:06:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mybb ye göre olanı:
    https://www.r10.net/mybb/88156-mybb-s...paylasimi.html
  • 22-11-2007, 15:11:49
    #7
    eyvallah solano sağol aradığım buydu
  • 22-11-2007, 15:26:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kırılıyorum ama ben yardımcı olmadımmı hiç
  • 22-11-2007, 15:35:57
    #9
    pardon seni unutmak benim ayıbım verdiğin cevaplar için sanda teşekkür ederim