bircok sitede frumda görüyorum mesajların konunun sonunda sosyal yer imleri var
del.icou.us
digg
meneame
facebook
bunların kücük iconları yan yana ve o ikona tıklanınca ordakiblogunuza kendinze ayit bölümünze o konuyu ekleyebiliyorsunuz bunların faydası nedir ve nasıl uygulanır
sosyal yer imleri
10
●1.639
- 22-11-2007, 09:34:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 22-11-2007, 11:27:13Üyeliği durdurulduonların fatdası o konuyu başka kitlelere uyguluyorsun
nasıl mesela faydalı bir yazı değiklmi onu o sitelereki hesabına eklkiyor sun sitene hit kazanıyor sun yada o yazıyı ositede unutmaman için kalıyor !! - 22-11-2007, 11:48:29peki bunu adaptasyonu nasıl oluyor nasıl bir kod eklemek gerekiyor
- 22-11-2007, 12:22:52Üyeliği durdurulduuye olduğun sosyalimleme siterinde sana buton veriyorlar yada herhangi bir siteden busielere ekleme yapabiliyorsun
- 22-11-2007, 13:42:19onların verdiği butonu foruma eklersem ordaki hesabıma gidiyor ama ben tıklandığında forumdaki o konunun del.icio.us eklenmesini sağlamak istiyorum
mesela burdaki gibi örnek - 22-11-2007, 14:06:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.mybb ye göre olanı:
https://www.r10.net/mybb/88156-mybb-s...paylasimi.html - 22-11-2007, 15:35:57pardon seni unutmak benim ayıbım verdiğin cevaplar için sanda teşekkür ederim