Nameserver değiştireli neredeyse 8 gün oldu.
Intodns'ten vs kontrol ettiğimiz'de nameserverlar oturmuş olarak görünüyor.
Vpn ile giriş yapıldığında sistem açılıyor.
(Proxysite.com'dan giriş yaptığımız'da gene sistem açılıyor.)
Sadece Turkcell'de açılmıyor.
Yorumlarınızı konuya bekliyorum.
Telegram : @heymuco

