• 14-01-2013, 18:10:09
    #1
    Paranız sağlığınızı bozmasın


    Forex piyasalarından para kazanmak olanaksız olmasa da kesinlikle kolay değildir. Yüksek kaldıraç kullanımına izin veren Forex piyasaları aynı zamanda çok yüksek risk içermektedir.

    Ciddi bir portföy yönetiminde anaparanın birkaç hafta içinde 5 – 10 katına çıkması mümkün değildir. Eğer herhangi bir yatırımcı (!) anaparasını gerçekten bir iki hafta içinde 10 katına çıkartmışsa (bunu rüyanızda görseniz bile inanmayın!) o kişi başarılı bir yatırımcı değil şansı yaver gitmiş bir kumarbazdır. Böyle bir kişi kumarda kısa zaman içinde kazandığı bu parayı yine kumarda çok kısa bir süre içinde kaybedeceği gibi anaparasını da kaptıracaktır.

    Doğan Holding yaklaşık 2.5 milyar sermayesi ile 1.2 milyar kar elde etti.(rakamlar gecmis donemlere aittir).Yani 17 ayrı ülkede faaliyet gösteren , 13 bini doğrudan olmak üzere 25 bine varan çalışanı olan holidng %50 kar elde etmişdir.
    Forex piyasasında işlem yapan binlerce yatırımcı,herhangi bir altyapısı olmadan büyük kar elde edebileceğini tahmin ediyor.Yatırım yapıyor denilemez ama yatırım yaptığını varsayıyorum ,yıllardır biriktirdiği parasını kaybediyor. 2011 ile SPK forex piyasasını denetlemeye başlaması ile forexde aslı olmayan reklamlar kayboldu.Fakat sistem değişmedi.İşlem politikası değişmeyen kişi ve kurumlar halen para kaybetmeye devam ediyor.
    Forex piyasasında kazanç elde etmek için aşağıda yazacağım iki örnek tüm kaybedenler için bir dönüş noktası olabilir.
    2012 içinde EURUSD paritesi en yüksek 1.34 en düşük 1.20 seviyesinde bulunmuş idi. (26 Eylül) 9 ay 30 günden 270 gün eder.Her ay hafta sonundan 8 gün tatil demekdir. 9 ayda 72 gün yapar.200 işlem günü diye hesaplayalım.Yani 9 ay boyunca EURUSD 1400 pipslik bir alanda her gün sadece 7 pips değişime uğramışdır.
    USDTRY (Dolar -Türk Lirası) 1.89 en yüksek 1.73 en düşük ….9 ayda değişim alanı 1600 pipsdir.Her pips 0.54 demekdir EURUSD paritesine göre yani 800 net pips diyelim. Şimdi forexde işlem yapan yatırımcı 25 000$ bir hesap ile 1 lot işleme girmiş olsa kaldıraç oranı 1:4 demek olur .
    (1 lot 100 000 USD eşittir) EURUSD 1.34den alım yapmış olsa 2500 pipsde hesabı sıfırlanır.Türkiye’de kaldıraç oranı 1:100dür.1 lot için gerekli tutarda 1340 $ ,yani 134 pips burdan kesinti yapalım 100 pipsde swap için kesinti yapalım 250 pips diyelim 2250 pips bizim hesabi 22500$ a düşürür idi.
    Yukarda açıkladığım gibi aşağıyada resim ekliyorum.Hangi parite 2250 pips değişime uğramış yıl için? Yıl içinde 2000 pips hareket eden elbette döviz çaprazı var.Benim burda anlatmak istediğim forex piyasasında yatırımcıların neden kaybettğini görememelidir.

    Tablo Link

    Büyük yatırımcı uzun vade düşünendir.Günlük 10-30 pips kar için işleme giren kişi ve kurum birgün mutlaka kaybedecekdir.3 ayda 200 pips net kar hedefleyen bir yatırımcı elbette çok güzel kazançlar elde edecekdir.3 ayda 200 pips karı yakalamak çok kolay piyasada sinyal satanlar var.Onlar ayda 200 pipsi bırak 1000 pips kar elde ettiriyorlarmış…diyenlerde var elbette… Madem bu kadar başarılı bir işlem sinyali veriyorlar.Neden milyar sermayesi olan holdingler forexde bu kurumlar veya kişiler ile çalışmıyor… Holding sahibi hisselerini satar.Forexde işleme başlar.10 bin kişiye maaş vereceğine bu kişilere maaş verir.Öyle değil mi? Forex piyasasında kazanç elde etmek için büyük yatırımcı olmaya çalışınız.Parası büyük olan büyük yatırımcı demek değildir.Her zaman uzun vade analiz yapın. Düşük kaldıraç kullanın.İşleme girer iken işlem vadenizi biliniz.Günlük işlem yapıyor iseniz en fazla 1:2 kaldıraç tercih ediniz…










    Kaynak

    Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bu rapor ABD’de dağıtılmak için hazırlanmamıştır.
  • 14-02-2013, 01:44:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu güzel olmuş teşekkürler
  • 19-02-2013, 03:15:45
    #3
    8 sene forexde yatırım yapmış bir ara 30 bin dolar kazanmış toplamda 60 bin dolar - de kapatmış olan biri olarak tavsiyemi isterseniz;

    1. Hangi grafikte yatırım yapabildiğinizi belirleyin. Kimisi 5dk kimisi 1 gün, kimisi 1 haftalıkta iyidir.

    2. Kurallarınızı koyun ASLA dışına çıkmayın.

    Bu 2 sinde net olursanız kesinlikle yıl sonu %200 üstü bir getiri elde edersiniz. Ama burdaki olay kimsenin kendini tanıyamaması, tanısa bile açgözlü olup kurallara uymamasından ibaret.

    Ben ne zaman fonlama yapsam ilk 2-3 hafta her günü artıda kaparım. Sonra 1-2 günde tüm parayı eritirim.

    İradesi kuvvetsiz olan bulaşmasın.
  • 20-02-2013, 19:16:05
    #4
    Spot parite (fx), vadeli işlemler ve cfd piyasalarında yüzlerce parite, emtia, endeks, hisse senedi, hazine bonosu vb. yatırımlarda profesyonel desteğe ihtiyacınız olacağını düşünüyorsanız gelin beraber çalışalım.

    Kişiye özgün 7/24 analizlerimiz ve sinyallerimizden faydalanma imkanına gerçek anlamda ulaşma fırsatı yakalayın.

    Sizde Forex piyasasında düzenli kazanmak istiyorsanız üye olunuz. Hergün işlem önerilerine ulaşmak için üye başvurusu yapınız.

    Link imzamdadır.
  • 23-02-2013, 16:27:46
    #5
    Öncelikle koyduğunuz tablo ve site çalışmıyor, forex piyasasında bu şekilde kesintisiz(!) hizmet vererek mi bize başarı sağlatacaksınız..

    Nedense bu tarz hizmetler bana hiç samimi gelmiyor. Madem analiziniz çok iyi madem sinyallerinizin performansı mükemmel, neden altın yumurtlayan tavuğunuzu bizimle paylaşmak istiyorsunuz veya bu öngörünüzle yüksek kazançlar sağlayabilecekken neden forumlara yazı yazmakla ve küçük sermayelerle uğraşıyorsunuz?
    Eğer yüksek fona ihtiyacınız var ise buradan bulamayacağınız aşikar, eğer sunduğunuz hizmet başarılı ise kendiniz kullanarak müşteriye ihtiyacınız olmayacağı da aşikar.

    Ayrıca yazdığınız gibi forex piyasasında destek şart ama bu desteği gelin beraber başarılı olalım diye değil, başarısızlığınızı azaltalım şeklinde belirtmek daha doğru olur.
  • 12-03-2013, 19:13:02
    #6
    http://www.dovizdergisi.com/wp-conte...-mart-2013.pdf

    yeni sayımızın linki
  • 10-04-2013, 13:50:49
    #7
    Yeni sayımız
    http://dovizdergisi.com/doviz-dergisi-12-sayi.html
  • 02-06-2013, 01:54:31
    #8
    Döviz hakkında güncel haberler yayınlayan kaliteli bir blog: http://www.forex-para.com/blog/