nasıl değerlendirebilirim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
nasıl değerlendirebilirim ?
0
●
409
R10.net
Para Kazanma - İş Fikirleri & Girişimcilik
Yatırım Araçları
nasıl değerlendirebilirim ?
12-12-2012, 21:24:57
#1
charles
Aylık maaşımdan 1000-1500 TL kadar kenara koymayı düşünüyorum, bunu vadeli hesaptamı tutayım ?, altın mı alayım ? bilemedim. Paraya asla dokunulmayacak, uzun vadede yatırım yapabilirim. Ne şekilde değerlendirebilirim ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler