Aylık maaşımdan 1000-1500 TL kadar kenara koymayı düşünüyorum, bunu vadeli hesaptamı tutayım ?, altın mı alayım ? bilemedim. Paraya asla dokunulmayacak, uzun vadede yatırım yapabilirim. Ne şekilde değerlendirebilirim ?