• 29-10-2010, 02:59:02
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuda 1. olarak aldanma derim işe girip 1-2 ay sonra çevresindeki insanları kaybettiğinden dolayı bırakan arkadaşlarım oldu.
    2. olarak ise daha önce tartışıldı zaten...
  • 29-10-2010, 11:41:51
    #11
    Benim bir tanıdıkta başvurdu kaç aydır başka birini kendi referanslıyla kayıt edemediği için para felan alamadı.Bence boş işler bunlar..
  • 29-10-2010, 18:12:22
    #12
    Düşünmeyin bile.. Başkalarının ceplerini doldurmuş olacaksınız.
  • 29-10-2010, 19:59:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    İstanbul Gop Şubesinde Qnet için ofis açan abim 3-4 milyar zarara girdi...Açılan ofiste toplam 60.000 $ lık giriş oldu çok rabet gördü gop da ancak Qnet şirketi vergi vermedi diye mahkeme kararı aldı şu sıralar bir mahkeme olayıdır gidiyor hala sonuçlanamadı...Birde şöle durum var abim kazanmaya başlıyordu tam o sırada Qnet sitesine yasak getirildi mahkeme kararı ile...