İstanbul Gop Şubesinde Qnet için ofis açan abim 3-4 milyar zarara girdi...Açılan ofiste toplam 60.000 $ lık giriş oldu çok rabet gördü gop da ancak Qnet şirketi vergi vermedi diye mahkeme kararı aldı şu sıralar bir mahkeme olayıdır gidiyor hala sonuçlanamadı...Birde şöle durum var abim kazanmaya başlıyordu tam o sırada Qnet sitesine yasak getirildi mahkeme kararı ile...