Elma Hesabı
6
●1.284
- 04-10-2010, 14:50:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayır gitmedi 2 -3 güne tekrar hesabına aktarılacak. Ayrıca o parayı yinede kullanabiliyorsunuz. İster havale ister nakit olarak kullanabiliyorsunuz. Fark eden birşey yok.WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2010, 14:54:39kısacası hesabınızda bulunan para boş durmasın diye otomatik olarak fon alınıyor bu elma hesabı sayesinde.
ANCAK garantiyi bilmiyorum ama bazı bankalar bu otomatik fon alımı için açtığı hesap için hesap işletim ücreti alıyor. Yıl içinde otomatik olarak aldığı fonlardan 3 TL kazanıyosan. Yıllık olarak 30 TL alıyor sizden. - 04-10-2010, 14:58:10İyi bişey yaniBIaCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam sağolasın
- 04-10-2010, 15:01:28Hayır paran gitmedi, bankamatikten para çekmek istediğin anda Elma Hesabındaki paranı direk çekebilirsin.