• 24-01-2010, 21:38:38
    #1
    You
    Üyeliği durduruldu
    para ***** sitemden gelen kazanç idi.Harcamak istemiyorum.
    konu kilitlenirse sevinirim
  • 24-01-2010, 22:15:06
    #2
    60 TL'sini bana bağışla 2200 TL'Sinıde guzelce harca veya bır sıte ac duzenlı gelır elde et
  • 24-01-2010, 22:20:31
    #3
    Sadece 100 $ ıyla forex e gir.baktın oluyor yapabiliyorsun geri kalanını da koyarsın forexe
  • 24-01-2010, 22:41:10
    #4
    You
    Üyeliği durduruldu
    Vb_Editor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 TL'sini bana bağışla 2200 TL'Sinıde guzelce harca veya bır sıte ac duzenlı gelır elde et
    https://www.r10.net/yatirim-araclari/...pabilirim.html
    ya hocam paran varya işte
    Tercih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 100 $ ıyla forex e gir.baktın oluyor yapabiliyorsun geri kalanını da koyarsın forexe
    deneyeyim bakalım hangi siteden başlayayım bir sürü forex sitesi mevcut
  • 24-01-2010, 22:53:33
    #5
    pat diye parayı yatırıp girmiceksin demi forex'e? önce biraz araştır 3 5 gün gez siteleri bak ne nedir nasıl yapsan iyi olur vs. vs. ondan sonra yatır
  • 24-01-2010, 23:08:57
    #6
    You
    Üyeliği durduruldu
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pat diye parayı yatırıp girmiceksin demi forex'e? önce biraz araştır 3 5 gün gez siteleri bak ne nedir nasıl yapsan iyi olur vs. vs. ondan sonra yatır
    hm direk girmeyi düşünüyordumda araştırayım biraz haklısınız..
  • 24-01-2010, 23:13:09
    #7
    60 TL'sini Haiti'ye bağış olarak gönder, kalan 2.200TL ile diğer arkadaşların söylediği yatırımları yapabilirsin.
  • 24-01-2010, 23:16:14
    #8
    You
    Üyeliği durduruldu
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 TL'sini Haiti'ye bağış olarak gönder, kalan 2.200TL ile diğer arkadaşların söylediği yatırımları yapabilirsin.
    bi miktar gönderdim dün ondan kalan para bu
  • 24-01-2010, 23:20:01
    #9
    IMF anlaşması sonunda dolar kuru düşecek. Dolara yatırım yapman zararına olur.