Arkadaşlar merhaba ;
Yatırım amaçlı olarak, borsa forumlarında takılan, yorum öneri paylaşan arkadaşlardan bir ricam, imzamda yazılı 1 aydır hizmet veren borsa forumumuza destek vermenizdir..
Çok büyük bir platform oluşturmak için büyük çabalarımız mevcut.. Herşeyimiz ile bu platform için çabalıyoruz..
Sizide aramızda görmekten büyük mutluluk duyarız.. Forumda yöneticilik isteyen arkadaşlarada verebilirim..
Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim..
İyi çalışmalar.
Borsa Forum
4
●1.184
- 28-12-2009, 19:28:17Çok teşekkürler hocam , Tavsiyeniz için de teşekkür ederim..Exclion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden reklam koyduğumuzu pm ile gönderdim size..
_
Teşekkürler @Bebu