• 10-12-2009, 06:11:22
    #1
    Nişan Merasiminden Kalma 5 Çeyrek Altın Mevcut Nasıl Bir Yatırım Yapayım...
    Yoksa Zaten Bir Yatırım mı..? Kalsın mı...?
  • 10-12-2009, 06:13:15
    #2
    Kalsın hocam 2 sene önce altın kaç lira idi şimdi kaç lira...
    En iyi yatırım bence Altın...
  • 10-12-2009, 20:40:17
    #3
    evet 2 sene sonrada aynı fiyat olacak bundan 2 sene öncekiyle.

    Saygılar.
  • 10-12-2009, 20:43:47
    #4
    bana kalırsa sakın bozdurmayınnn.. tabi çok ihtiyac duymadıkca.. yastık altı en ideal yatırım.
  • 10-12-2009, 20:45:03
    #5
    Pekii forumalemi ni dinleyin ve bozdurmayın.

    Bence sakıncası yok.
    Altın sizin )
  • 10-12-2009, 20:46:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Evde uygun bi yere at ve UNUT. Zor zamanlarda hatırlarsın.
  • 10-12-2009, 20:51:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    20 güne kalmaz altın eski fiyatına doğru inecek hiç merak etmeyin elinde altın olanlar bozdurmaya başladı altın dıye güvenmeyin sakın bu fiyatları hersey etkileyebiliyor sonucta türkiyedeyiz ve biliyorsunuz ki memleketimiz herşeyden etkilenen bir toplum

    nerden bliyorum yakın bi baba rakadaşı borsa işinde kafadan konusmuyorum gercekten düşücek en fazla 1 ay sonra
  • 10-12-2009, 21:00:08
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam altın soluklanma döneminde buara tecrübesiz yatırımcılar daha da düşer diye satacaklar, tekrar yükselişe geçeci söyleniyor..