• 31-05-2026, 23:30:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar, 1 milyon gibi bir rakamla nasıl bir yatırım yapılmalı ? Kafamda birkaç şey var ancak doğrusu ne olur sizlerin de yorumlarını merak ediyorum


    Benim aklımda 1 milyonu para piyasası fonlarına yatırıp ordan gelecek olan karlarla borsa altın ve bes yatırımı yapmak var.
    İkinci bir plan eminevim tarzı bir firmaya 1 milyon peşinat ile girip 2 ya da oluyorsa daha fazla paraya girmek
    1 milyon ile araç al sat yapmak

    Bunun gibi birkaç düşüncem var ama tam emin olamıyorum sizce nasıl değerlendirmeliyim ? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • 31-05-2026, 23:36:19
    #2
    R10 Sigortacısı
    Yüzde 10 altın
    Yüzde 10 DFI
    Yüzde 10 PBR
    Yüzde 5 OPTGY
    Yüzde 5 OPT25
    Yüzde 60 likit fon

    Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 31-05-2026, 23:37:02
    #3
    5yıl unutulacak bir paraysa toprağ yatırabilirsin, yolu olan elektik suyu uzak olmaya. imara yakın bölgede veya köy yerleşik alanda bir tarla👍
  • 31-05-2026, 23:37:34
    #4
    PArayı 4'e bölün, AFT,GSP,TTA,GPG alın yatırım fonlarını alın. 10 yıl sonra ömür boyu paraya ihtiyacınız olmayacak.
  • 31-05-2026, 23:44:09
    #5
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 10 altın
    Yüzde 10 DFI
    Yüzde 10 PBR
    Yüzde 5 OPTGY
    Yüzde 5 OPT25
    Yüzde 60 likit fon

    Yatırım tavsiyesi değildir.
    Çok teşekkür ederim hocam,fon getirileri ile direk hisse senedi almak ya da bes yatırımı yapmak konusunda ne düşünüyorsunuz ?



    Bllkyhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5yıl unutulacak bir paraysa toprağ yatırabilirsin, yolu olan elektik suyu uzak olmaya. imara yakın bölgede veya köy yerleşik alanda bir tarla👍
    Toprak en güzel yatırım söylediğiniz gibi ancak ben biraz anlık ya da dönemsel getiriler olsun istiyorum, bazen bu karlardan kullanmam gerekebilir arsayı satıp kullanma şansı yok.

    Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PArayı 4'e bölün, AFT,GSP,TTA,GPG alın yatırım fonlarını alın. 10 yıl sonra ömür boyu paraya ihtiyacınız olmayacak.
    Sanırım biraz agresif fonlar bunlar, öneri için çok teşekkür ederim inceleyeceğim.