• 28-07-2009, 16:12:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    dolar şuan yerlerde sürünüyor.
    geçen ay bir miktar aldım bankaya aktardım. bu ay yine almayı düşünüyorum da sorum şu :

    bu ani düşüş sonunda , çok feci yükseleceğini söylüyor uzmanlar.
    ne dersiniz?
  • 28-07-2009, 16:15:42
    #2
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Tam olarak birşey söylenemez, dolar bazen yükselir bazen düşer. Size tavsiyem elinizde varsa bir süre daha bekletin yükselir, ama almayı düşünüyorsanız başka yatırım araçlarına yönelin. Altın gibi.
  • 28-07-2009, 16:17:44
    #3
    Misafir
    ben 1.45 i bekliyorum daha düşmez artık
    • Cybercyborg
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-07-2009, 16:18:38
    #4
    bende 1.5 TL 'den 50 Dolar aldım işbankasından şimdi satsam zarara girecez

    artık yükselmesini bekliyorum allahtan fazla almamışım 50 dolar almışım
  • 28-07-2009, 16:23:48
    #5
    Bizim duyumlarımızda Eylül ayında dövizin yükseleceğine dair.
  • 27-04-2021, 06:59:07
    #6
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar şuan yerlerde sürünüyor.
    geçen ay bir miktar aldım bankaya aktardım. bu ay yine almayı düşünüyorum da sorum şu :

    bu ani düşüş sonunda , çok feci yükseleceğini söylüyor uzmanlar.
    ne dersiniz?
    Uzmanlar çok haklıymış. O yıllarda kalın sakın gelmeyin buralara. Buralar çok karanlık.
  • 27-04-2021, 07:02:38
    #7
    2009, hayatımın en güzel yılıymış. Dert yok, tasa yok. Verdiğin emeğinin hakkını aldığın yıllar.