• 27-05-2024, 19:04:08
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba, piyasasını hiç bilmem ve şu zamana kadar takipte etmedim ama geçen yıla göre baktığımda neredeyse %100'lük bir artış gerçekleşmiş. Sizce gram altın almak mantıklı mı?
  • 27-05-2024, 19:11:19
    #2
    Altın her zaman mantıklı ve en garanti. Not: ytd :d
  • 27-05-2024, 19:12:33
    #3
    Ne kadarlık bir yatırım için bunu düşündüğünüze bağlı bence.
  • 27-05-2024, 19:18:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ben sık sık yurtdışına çıktığım için ABD doları tercih ediyorum enflasyon karşısında ezilmez sıcak nakittir uzun vadede hisse senedi tercih edebilirsiniz garanticiyseniz altın daha iyidir. ytd .
  • 27-05-2024, 19:18:51
    #5
    Instagram mavi tik✅
    Hocam ben faizden çıktım ben aldığımda geçen yıl bu zamanlarda gremsenin tanesini 22 ile 24 bin arasına aldım

    Şuan 39.600 TL'ye felan alıyorlar

    Ama son iki aydır artmıyor düşüyor , faize atsaydim keske son 2 aydır diyorum
  • 27-05-2024, 19:45:01
    #6
    İphone daha kazançlı
  • 27-05-2024, 19:53:50
    #7
    Son yıl %100 diyosun ve bu oran seni korkutuyor ama 13 yıl önce 65 70 liraydı. Altın her zaman artar. Tabi ki arada düzeltme yapacak. Hic durmadan artacak hali yok.