• 21-12-2023, 22:53:51
    #1
    Selamlar Karışık sepetim var uzun süredir tutuyorum halk arz + Farklı hisseler mevcut gidişat iyi değil değil her gün eksi yazıyor mebla yüksek siz ne yapmalıyım ?

    içimden satmak geliyor sizin fikirleriniz nedir umudum yok şuan uzun süreçte komple hepsinden olabilirim
  • 21-12-2023, 22:57:02
    #2
    Growth Manager
    aynı durumdayım
  • 21-12-2023, 22:59:09
    #3
    Bana göre halka arz bitmiştir hocam
  • 21-12-2023, 23:00:16
    #4
    Hocam bist30 da sağlam hisselerde sorun olmaz en fazla zaman kaybedersin. Ama aynı şeyi son 1 yılda 10 kat gitmiş hisse için diyemem.
  • 21-12-2023, 23:00:21
    #5
    Seçimden sonra belli olur piyasalar. Bende bekliyorum YTD
  • 21-12-2023, 23:00:24
    #6
    tüm hisseleri zararına sattım geçtim kripto tüm zarar karşılandı + kar aldım. ytd
  • 21-12-2023, 23:00:54
    #7
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre halka arz bitmiştir hocam
    Hocam halkarzdan gelen hisselerde sorun yok sorun halk arz dışı hisselerde gıda hisseleri dibi gördü maalesef
  • 21-12-2023, 23:02:29
    #8
    Suan yapacağınız 2 yönlü hersey sorun bence adım atttgınız yerler var kalmanız bana göre daha mantıklı diye düşünüyorum.

    hemşerim adıyaman neresi bu arada.
  • 21-12-2023, 23:03:59
    #9
    Coin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan yapacağınız 2 yönlü hersey sorun bence adım atttgınız yerler var kalmanız bana göre daha mantıklı diye düşünüyorum.

    hemşerim adıyaman neresi bu arada.
    Merkezdeyim Hocam , aklımda herseyi satıp coine gecmek var ama ikilemde kaldım