Selamlar Karışık sepetim var uzun süredir tutuyorum halk arz + Farklı hisseler mevcut gidişat iyi değil değil her gün eksi yazıyor mebla yüksek siz ne yapmalıyım ?
içimden satmak geliyor sizin fikirleriniz nedir umudum yok şuan uzun süreçte komple hepsinden olabilirim