• 19-09-2023, 20:41:27
    #1
    Selamlar yarın ebebeği satıyorum artık vakti geldi benim için
  • 19-09-2023, 20:42:31
    #2
    kap da atsaydınız hocam
    şaka bir yana bereketini görün inşAllah
  • 19-09-2023, 20:42:33
    #3
    ben hepsini 1 yıl tutacağım
  • 19-09-2023, 20:42:41
    #4
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Ne kadar kazandırdı hocam
  • 19-09-2023, 20:45:19
    #5
    NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar kazandırdı hocam
    1 tane almıştım 29.15 tl kar
  • 19-09-2023, 20:45:20
    #6
    benim 25 yıllık borscı var bir mutlu bir mutlu. niye mutlusun la diyom abi diyor bir silkeliyoz bir silkeliyoz
  • 19-09-2023, 20:47:16
    #7
    ben yanlış hatırlamıyorsam 100-200 tl kazandım direkt sattım
  • 19-09-2023, 20:49:06
    #8
    150 lira kar için arzı satmak hiç mantıklı gelmiyor bana. Şükürler olsun 150 liraya muhtaç değilim, beklesin abi. 3-5-10 yıl sonra değerlenirse keşke satmasaymışım demek istemiyorum Değerlenmezse de giden 200 liralık anaparamız olur ne olacak
  • 19-09-2023, 20:50:26
    #9
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yanlış hatırlamıyorsam 100-200 tl kazandım direkt sattım
    forumda 5k eğitim adsense eğitimi aldıgım birde ıvır zıvır derken bu ay fazla giremedim halk arz ebebek 1 tane aldım gıpta 8 tarkım 1 reederda almışım 6 adet önümüzdeki ay temettü felan bakıcam