150 lira kar için arzı satmak hiç mantıklı gelmiyor bana. Şükürler olsun 150 liraya muhtaç değilim, beklesin abi. 3-5-10 yıl sonra değerlenirse keşke satmasaymışım demek istemiyorum Değerlenmezse de giden 200 liralık anaparamız olur ne olacak