• 21-10-2021, 16:00:31
    #1
    Merkez Bankasının faiz düşürme kararı sonrası tüm TL birikimimi altın veya dolar tarafına geçirmeyi düşünüyorum. Uzun vadede (+3 Yıl) hangisine yatırım yapmak daha mantıklı olacaktır?

    Elimdeki tüm TL birikimimi Cuma günü altın veya dolara çevirme fikrindeyim.
  • 21-10-2021, 16:00:54
    #2
    Altın
  • 21-10-2021, 16:01:19
    #3
    Clear Conscience. ツ
    Altın kardeşim, boşver yabancı ülkelerin parasını
  • 21-10-2021, 16:01:41
    #4
    Ben altından 3 senede 10.000 kar yaptım ama miktarına göre değişir tabi ama hesaplarıma göre 2.5 3 katı daha kar yaptırıyor dolar
  • 21-10-2021, 16:03:23
    #5
    2022 için dolar aldım sonrasına bakıcaz
  • 21-10-2021, 16:03:28
    #6
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben altından 3 senede 10.000 kar yaptım ama miktarına göre değişir tabi ama hesaplarıma göre 2.5 3 katı daha kar yaptırıyor dolar
    Hala altında mısınız yoksa dolara geçtiniz mi hocam hesaplama yaptıktan sonra
  • 21-10-2021, 16:03:47
    #7
    Gümüş
  • 21-10-2021, 16:04:00
    #8
    Gecen hafta 2 evimi sattim. Arsa alacaktık. 1-2 ay beklemesi gerekiyorru. Tl de beklemesinndiye dolara bagladım. 2-3 bin artar belkindiye dusundum. 8 gunde 23 bin yl kar ettirdi. Birine bahla. Fark etmez.
  • 21-10-2021, 16:04:10
    #9
    Hocam döviz tehlikeli şu an ya. Döviz alırken kimlik veriyorsunuz artık. Altın mantıklı olabilir.