Merkez Bankasının faiz düşürme kararı sonrası tüm TL birikimimi altın veya dolar tarafına geçirmeyi düşünüyorum. Uzun vadede (+3 Yıl) hangisine yatırım yapmak daha mantıklı olacaktır?

Elimdeki tüm TL birikimimi Cuma günü altın veya dolara çevirme fikrindeyim.