• 12-12-2020, 10:05:02
    #10
    Doviz yatırım aracı değildir. Bugün sizin gibi düşünenler yüzünden Tr de 250 milyar dolar tutarında bireysel doviz hesapları var. Yatırım yapmak istiyorsanız borsaya girin.
  • 12-12-2020, 10:12:32
    #11
    sen gel benim siteden takip et
  • 12-12-2020, 11:24:26
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnvestingte 2 tayfa var...İkisinde de ağır ruh hastaları mevcut
    kesinlikle hocam biraz kibar bir dille anlatmaya çalıştım 😅
  • 12-12-2020, 12:46:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hafta boyu 7,80'in hemen üzerinde dar bir bant aralığında hareket eden dolar, bugün 7,87 seviyelerinde işlem görürken yaptırımların her an ilan edebileceğine yönelik iddialar sonrası 7,92 TL'ye yükseldi.
  • 13-12-2020, 02:08:32
    #14
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta boyu 7,80'in hemen üzerinde dar bir bant aralığında hareket eden dolar, bugün 7,87 seviyelerinde işlem görürken yaptırımların her an ilan edebileceğine yönelik iddialar sonrası 7,92 TL'ye yükseldi.
    Merhaba, doların Pazartesi akşamına kadar 8,10 seviyelerine çıkmasını bekliyoruz (ytd)
  • 13-12-2020, 10:16:08
    #15
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, doların Pazartesi akşamına kadar 8,10 seviyelerine çıkmasını bekliyoruz (ytd)
    Sizce 5 seviyelerine düşüş gerçekleşir mi?
  • 13-12-2020, 10:26:47
    #16
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce 5 seviyelerine düşüş gerçekleşir mi?
    Siz hiç Türkiye’de hükümet değişmedikçe doların düştüğünü gördünüz mü?
  • 13-12-2020, 11:16:15
    #17
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz hiç Türkiye’de hükümet değişmedikçe doların düştüğünü gördünüz mü?
    Ekonomi bakanı Sayın Berat ALBAYRAK istifa ettiği zaman düşüş yaşadık.