• 27-02-2020, 01:04:46
    #1
    dün geceden beri uğraşarak bitcoin'den 3100₺ kâr yaptım, bu parayı pasif gelir olarak nasıl değerlendirebilirim?
  • 27-02-2020, 01:05:27
    #2
    Kaç lira yatırımla kazandınız hocam sorması ayıp
  • 27-02-2020, 01:05:39
    #3
    Nasıl kâr yapabiliyorsunuz hocam çok fazla düştü. Altın alabilirsiniz.
  • 27-02-2020, 01:06:21
    #4
    lending araştırabilirsin kripto paralar üzerinden
  • 27-02-2020, 01:07:01
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Merhaba hocam, nasıl ugrastinız ve kaç lira ile başladınız detay verip anlatabilir misiniz? Teşekkürler...

    Pasif gelir açısından önerim gelirli web sitesi yine tam pasif olmuyor emek istiyor ama yarı pasif diyelim Süreci anlatırsanız mutlu olurum. Bol kazançlar...
  • 27-02-2020, 01:07:02
    #6
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kâr yapabiliyorsunuz hocam çok fazla düştü. Altın alabilirsiniz.
    hocam düşmesi benim için daha iyi, düşerken short işlem açıyorum düştükçe kazanıyorum. zaten altına girmemek için coin işine girdim hocam



    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lending araştırabilirsin kripto paralar üzerinden
    teşekkürler🙏



    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç lira yatırımla kazandınız hocam sorması ayıp
    17800₺ hocam



    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, nasıl ugrastinız ve kaç lira ile başladınız detay verip anlatabilir misiniz? Teşekkürler...

    Pasif gelir açısından önerim gelirli web sitesi yine tam pasif olmuyor emek istiyor ama yarı pasif diyelim Süreci anlatırsanız mutlu olurum. Bol kazançlar...
    hocam durum şudur:
    1- ilk 10 coin twitter hesaplarını takip edip bildirimleri açıyoruz.
    2- en az 3 sağlam twittir cyrpto para haber sayfası için de aynı şeyi yapıyoruz.
    3-en az 6 saat pisayasa grafik gözlemi yapıyoruz, iniş çıkış hacim alım-satım için girilen emirler.
    sonuç olarak hızlı olursanız kazanıyorsunuz. mesela trx için güzel bir haber geldi direkt borsadan girip bakın fiyatı daha yükselmeye başlamamışsa alın veya kaldıraçla oynayın -3x den fazla oynamayın açgözlülük adamı bitiriyor tecrübeyle sabit- en az %3-%5 dalgalanma oluyor güzel haberde. veya diyelim ki bitcoin sert düşünte -dün geceden beri- böyle durumlarda bear alıp -kardıraç sisteminin 3x olarak önümüze sunulmuş hali bu- keyfinize bakın.
  • 27-02-2020, 01:21:25
    #7
    Qui non proficit, deficit
    esparko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam düşmesi benim için daha iyi, düşerken short işlem açıyorum düştükçe kazanıyorum. zaten altına girmemek için coin işine girdim hocam




    teşekkürler🙏




    17800₺ hocam




    hocam durum şudur:
    1- ilk 10 coin twitter hesaplarını takip edip bildirimleri açıyoruz.
    2- en az 3 sağlam twittir cyrpto para haber sayfası için de aynı şeyi yapıyoruz.
    3-en az 6 saat pisayasa grafik gözlemi yapıyoruz, iniş çıkış hacim alım-satım için girilen emirler.
    sonuç olarak hızlı olursanız kazanıyorsunuz. mesela trx için güzel bir haber geldi direkt borsadan girip bakın fiyatı daha yükselmeye başlamamışsa alın veya kaldıraçla oynayın -3x den fazla oynamayın açgözlülük adamı bitiriyor tecrübeyle sabit- en az %3-%5 dalgalanma oluyor güzel haberde. veya diyelim ki bitcoin sert düşünte -dün geceden beri- böyle durumlarda bear alıp -kardıraç sisteminin 3x olarak önümüze sunulmuş hali bu- keyfinize bakın.
    Teşekkürler hocam
  • 27-02-2020, 01:23:29
    #8
    esparko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam düşmesi benim için daha iyi, düşerken short işlem açıyorum düştükçe kazanıyorum. zaten altına girmemek için coin işine girdim hocam




    teşekkürler🙏




    17800₺ hocam




    hocam durum şudur:
    1- ilk 10 coin twitter hesaplarını takip edip bildirimleri açıyoruz.
    2- en az 3 sağlam twittir cyrpto para haber sayfası için de aynı şeyi yapıyoruz.
    3-en az 6 saat pisayasa grafik gözlemi yapıyoruz, iniş çıkış hacim alım-satım için girilen emirler.
    sonuç olarak hızlı olursanız kazanıyorsunuz. mesela trx için güzel bir haber geldi direkt borsadan girip bakın fiyatı daha yükselmeye başlamamışsa alın veya kaldıraçla oynayın -3x den fazla oynamayın açgözlülük adamı bitiriyor tecrübeyle sabit- en az %3-%5 dalgalanma oluyor güzel haberde. veya diyelim ki bitcoin sert düşünte -dün geceden beri- böyle durumlarda bear alıp -kardıraç sisteminin 3x olarak önümüze sunulmuş hali bu- keyfinize bakın.

    Şöyle bir bilgi vereyim haber sattırır, teknik aldırır. Haberlere göre işlem yapmayı azaltıp teknikle işlem yaparsanız kazanırsınız. Böyle daha az terste olursunuz tecrübeyle sabit bende 3 yıldır aktif kripto piyasasındayım
  • 27-02-2020, 01:28:50
    #9
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir bilgi vereyim haber sattırır, teknik aldırır. Haberlere göre işlem yapmayı azaltıp teknikle işlem yaparsanız kazanırsınız. Böyle daha az terste olursunuz tecrübeyle sabit bende 3 yıldır aktif kripto piyasasındayım
    hocam bu konuda çok haklı, her yönden destekli olanız bile terse düşenilirsiniz. büyük meblağ ile giren arkadaşlara en az iki şirketten ücretli danışmanlık almalarını öneririm.

    •pasif gelir tavsiyelerine hâlâ açığım🙏